VEEL GESTELDE VRAGEN

Algemeen

  • Ziet het product dat geleverd wordt exact zo uit als op de foto?
    het is erg moeilijk om digitaal exact de juiste kleur weer te geven. Iedere laptop, computer heeft zijn eigen instelling. Wij proberen echter zoveel mogelijk foto’s te plaatsen zodat je een goed beeld krijgt van het product. Daarnaast verkopen wij diverse handgemaakte producten, uit ons eigen atelier onder de merken Bijzonderheden, ZITIZ en SIERGOED.com, deze unieke producten worden vaak gemaakt van re-used en unieke materialen. Daardoor kunnen deze producten soms iets in uitvoering verschillen.
  • Worden mijn gegevens niet doorgegeven aan derden?
    je gegevens worden bij ons alleen voor je bestelling bij  Bijzonderheden gebruikt. Zie klantenservice – privacyverklaring onderaan elke pagina.

Bestellen

  • Hoe bestel ik een product?
    zie klantenservice-bestellen onderaan elke pagina.
    Kan ik een product ook in het echt bekijken?

    Ja dat kan in onze stenen winkel: Bijzonderheden-conceptstore, Papenstraat 4, Zwolle
  • Kan er ook een product speciaal naar mijn wens gemaakt worden?
    wij kunnen altijd in ons atelier geheel naar wens een artikel voor u ontwerpen, neem dan contact met ons op via info@bijzonderheden.nl of telefonisch via 06-48708301 (Rian) of 06-83993133 (Marion)

Betalen

  • Hoe kan ik betalen?
    Via iDEAL, creditcard, Bancontact, Sofort Banking en vooraf overmaken of bij het afhalen van jouw producten in onze winkel. Bij overmaking versturen wij de bestelling zodra het geld op onze rekening staat.  Bij Ideal zie je Mollie bij de bevestiging en afschrift ipv onze naam, omdat zij onze betalingen verzorgen.

Verzenden en levertijd

  • Wat zijn de verzendkosten in Nederland?
    – brievenbuspakje: €3.95
    – Pakketpost: €6.95
    Past je bestelling niet door de bus dan wordt het per pakketpost verzonden. Je ontvangt dan ook van ons een track en trace nr. zodat je je bestelling kunt volgen.
    Voor bestelling boven de €49,= berekenen wij gen verzendkosten.
  • Wat zijn de verzendkosten in België?
    deze zijn €9.95voor bestellingen tot €99,=, daar boven berekenen wij geen verzendkosten.
  • Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
    De artikelen die op voorraad zijn worden in 2 tot 5 werkdagen geleverd. Voor artikelen die op bestelling gemaakt moeten worden spreken wij in overleg een levertijd af. De meeste artikelen worden binnen 14 dagen geleverd.
  • Als een product tijdelijk niet leverbaar is?
    dit staat meestal vermeld bij de product omschrijving, neem altijd even contact met ons op wij kunnen je in de meeste gevallen informeren over de verwachte levertijd.
  • Kan mijn bestelling aangetekend verzonden worden?
    – ja dat kan, geef dit aan bij de bestelling. De extra kosten zijn voor rekening van de koper.
  • Waar en wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
    -de bestellingen kunnen in onze winkel, Bijzonderheden, Papenstraat 4, Zwolle afgehaald worden tijdens de openingstijden van de winkel.

Retourneren – klachten – Garantie

  • Mag ik het artikel als het niet bevalt retour sturen?
    ja dat mag, je hebt 14 dagen de tijd om het artikel retour te sturen, je moet het wel eerst aanmelden bij info@bijzonderheden.nl. Je krijgt je geld terug gestort mits het artikel niet gebruikt en onbeschadigd is. De kosten voor het retour sturen zijn voor rekening van Bijzonderheden-conceptstore
  • Hoe kan ik een klacht indienen?
    Wij doen er alles aan om het bestelproces, en de levering zo goed mogelijk te laten verlopen. Als er toch iets mis is gegaan, kun je ons altijd contacteren. Je kunt mailen naar: info@bijzonderheden.nl
  • Heb ik garantie op mijn bestelling?
    Op alle bestelling die je bij ons plaats heb je de wettelijke garantie, de producten moeten doen wat je er redelijkerwijs van mag verwachten. Heb je echter een probleem neem dan contact met ons op, via info@bijzonderheden.nl, zodat we kunnen overleggen hoe we het probleem kunnen oplossen.
  • Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel heb ontvangen?
    Indien je een artikel hebt ontvangen dat defect of beschadigd is, zullen wij het product voor je vervangen of repareren (indien mogelijk) mits de schade aan het product niet door de verzending is ontstaan. Neem in deze gevallen direct contact op met info@bijzonderheden.nl